marți, 8 martie 2016

De 8 marte.

Nu am fost niciodată adeptă a luptei între bărbați și femei.
Mi s-a părut atât de banal, superficial și lipsit de sens să argumentez de ce unii ar fi, sau nu, superiori celorlalți.

Spunea Grigore Vieru: „ Femeia se naște mamă, bărbatul se naște pur și simplu.” Așa o fi, sau poate nu.
Nu vreau nici să mă gândesc de ce Dumnezeu l-o fi creat pe Adam primul și abia apoi pe Eva. Nici de ce la biserică bărbații se mărturisesc și se împărtășesc primii.
Sunt lucruri care explicate nu vor schimba niciodată un adevăr - SUNTEM MINUNAȚI ÎMPREUNĂ.
Nu încetez niciodată să mă minunez atunci când văd familii frumoase, trainice, fericite și înțeleg că acolo fiecare dintre cei doi contează în mod egal. Că se respectă unii pe alții și că nu s-ar vedea despărțiți.
Admir femeile care au puterea să și dăruiască nu doar să aștepte să primească.

De 8 martie, îmi doresc ca femeile să fie puternice, atât de puternice încât  nu cadourile și florile să conteze ci faptul că au omul pe care îl iubesc alături, chiar dacă e departe și că acest lucru le este suficient pentru fericire. Restul sunt artificii.

La mulți ani dragi femei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu